På gatan där jag bor.

Där bor jag snart inte längre. Förra fredagen köpte jag och baby lägenhet och 1:a juni går flyttlasset. Det känns spännande, otäckt och roligt på samma gång. Mysko känsla verkligen. Jag har också kommit till insikt om denna bloggen och funderar starkt på att lägga ner helt. Jag har inte haft samma driv och sug att skriva och det känns som man måste ha det. Därför funderar jag på att lägga ner nu men jag kan inte riktigt bestämma mig. Tycker ni något?
Nu längtar jag sjukt mycket efter vårsol, värme och grönt gräs. Ungefär som här, tagen i Napa Valley på vår bröllopsresa. Fint som snus. Eller godis.

Kommentarer
Postat av: Mariella

Förstår vad du menar. Jag läser gärna om du har lust att skriva. Du kan ju bara ta en paus i bloggandet...

2012-02-03 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0