Friday im in love

Det är så himla fin dag idag och det är höst. Jag älskar hösten, finns ingen finare årstid om du frågar mig. Alla färger, kalla luften, snygga kläder och skor. Den bästa tiden är helt klart nu! För snart ett år sedan nu fyllde min yngsta syster 23 år och det firade vi med att ge henne systerfotografering bland höstlöven. Jag längtar lite tillbaka och hoppas hösten stannar länge i år. Är jag ensam om att älska en årstid som inte innebär grader över 20 strecket? 



             



Imorgon åker jag norrut för kalas för en fin liten treåring, favoritkillen no1. Jag hoppas solen lyser lika strakt då.


Kommentarer
Postat av: Ida

Välkomna hem!!

Jag håller med dig, det känns fridfullt och mysigt med höst. Mörkare och varmare kläder, man FÅR vara inne och alla värmeljus börjar hitta sin plats igen.

2011-09-16 @ 11:53:25
URL: http://fagrellmer.se
Postat av: Fråan fröken till fru

Tack! Och det där med värmeljus låter mer än toppen!

2011-10-05 @ 07:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0