Borta mycket bra, men hemma allra bäst.

Nu är vi hemma. Äntligen. Jag har jobbat min första dag idag trots att dygnet inte riktigt har velat vända tillbaka sig. Vi vaknade 03.15 imorse och har varit vakna sedan dess. Inatt hoppas vi på sömn. Det är svårt att jobba med halvöppna ögon. Vi har haft det helt fantastiskt. Vi har upplevt så himla mycket saker att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Jo, från början.

Idag får ni LA förpackat i lite bilder och bokstäver. Vi landande och ordnade med hyrbil och velade sedan runt i jakt på en gps. Efter mycket om och men hittade vi till slut hotellet som visade sig vara helt fantastiskt. LA är verkligen en historia för sig. Otroligt långa avstånd, vi spenderade mesta tiden i bil för det går verkligen inte att ta sig runt till fots. Vi besökte Hollywood där jag hittade min stjärna, vi åkte till olika köpcentrum och M gjorde sitt första besök av många under denna resa, i sin favoritbutik Abercrombie&Fitch. Jag kan inte säga att jag var saligt imponerad av LA som stad, mer fascinerad över storheten men jag trivs nog inte med att uppleva saker från bil. Men vi åt mysiga frukostar på cafér och shoppade skor. Det var LA, på ett ungefär.


           

           

           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0