Onsdagsdate

Ikväll ska vi ha date, fästmannen och jag. Han åker igen på lördag och kommer sedan hem veckan innan bröllopet så det gäller att passa på att prata, klämma och mysa med varandra lite. Imorse var jag på gymmet. Helt tyst, lugnt och skönt. Riktigt skönt. Det enda som var jobbigt var att ta sig upp ur sängen strax efter 6. Men snart är träningshysterin över och jag kan få återgå till normala tre pass i veckan.

Jag är fortfarande sliten sedan i lördags, hur är det möjligt? Jag somnade kvart över åtta igår, slocknade helt utan problem. All pollen/astma/allergi bidrar säkert också till den konstanta tröttheten men ändå.

Det är förresten sommar i Göteborg, hoppas ni har det också. 26 grader idag!
Nu ska jag svira om och göra mig fin för snart kommer baby hem. 


            








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0