Kate

              

Go Kate! Jag gissar att många av er bröllopstokar såg det kungliga bröllopet mellan prins William och Kate Middleton? Tyvärr jobbade jag så jag spanade in livesändningarna emellanåt. Jag såg tillräckligt mycket för att förstå att Kate är en kvinna av smak och rang. Klänningen var urläcker! Spets is the shit. Min klänning är nog inte i närheten lik men oj va fin den var. Pluspäng för monarkin!

Igår köpte jag ytterliggare tyg till klänningen och hoppas det ska räcka nu. Gårda Textil i Göteborg kommer må bra av konkurransen när Stoff och Stil öppnar i Göteborg i juni. Mer ohumana priser på tyger får man leta efter. Att de inte skäms för att ta de priser de gör. Go Stoff och Stil säger jag. På fredag tar jag halvdag och åker till mamma för att sy lite på klänningen.

Imorgon. Imorgon är det 1 månad kvar till dess att vi säger ja (!)



Kommentarer
Postat av: maria

jag såg bröllopet, tycker hon var jätte fin och klänningen var helt underbar!

2011-05-10 @ 09:41:58
Postat av: Från Fröken till fru

Håller helt med! Tänk att kungligheter kan ha känsla för stil.

2011-05-10 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0