Jag tar helg.

Jag och gymmet är verkligen som familj vid det här laget. Jag spenderar lika mycket vaken tid hemma som i gymmet och jag älskar sakerna som hänt med min kropp. Jag har blivit stark (starkare). Jag har fått bättre kondis, kan numer springa flera kilometer på löpbandet utan att mina ben ger vika eller att lugnorna kolappsar. Tyvärr gäller det senare inte löpning utomhus eftersom jag har astma och svår allergi så efter 200 meter håller jag på att dö. Så jag får snällt anpassa mig efter sjukdom och göra det som många tycker är helt galet, springa på ett löpband, inomhus. Däremot försöker jag varje gång jag ska gå långtdistans, att gå utomhus för jag älskar det verkligen. Fåglar som kvittrar och solen som lyser en i ansiktet. Mmm.

Denna helgen åker baby iväg igen och jag har en späckad helg. Imorgon har jag en grej att ordna med inför bröllopet, sedan åker jag till Borås för dop och för att sova och sedan sy klänning hos mamma på söndagen. Sedan är det måndag igen.

Idag har jag köpt en kompromisspresent till fästisen. Han älskar vita byxor och jag tycker att det är stenfult. Men idag sprang jag på ett par Morris brallor/chinos i off white som faktiskt var riktigt snygga. Så jag slog till. Nu ligger paketet här hemma och väntar på att han ska komma hem. Hoppas jag lärt mig vilken storlek han har. Fick höfta lite. Hoppas ni får en fin helg alla!


               

               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0