Försummad

                    
Förlåt. Jag har inte glömt bara gömt. Det är så ototligt mycket nu så dagarna går bara i ett. Idag kommer äntligen fästisen hem så jag får lite avlastning. i Helgen sa min kropp nej. Nej till mer träning och nej till provdockelivet. Den fick feber, vips, bara sådär. Den försvann lika fort på söndagen igen. 24 timmars sjukan. Nu uppenbarar sig lite halsont också så jag avvaktar någon dag till med träning men det känns asajobbigt att inte kunna få träna. Ångest.

Jag är med skor! Fina fina purpurlila skor är det. Ska visa när jag kommer hem och får en bild på dem. Fyndade dem på loppis och är otroligt nöjd med resultatet! Superglad.

Det har hänt mycket roligt. Det blir från och med mer struktur och enighet på jobbfronten då jag sagt upp mig från det ena för att få heltid på det andra. Så nu äntligen har jag bara ett ställe (plus bonusjobb) att gå till varje vecka. Grymt.

Jag skriver mer ikväll. Lovar. 11 dagar kvar. And counting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0