Den är klar.

Nu är den äntligen klar. Efter många huvudbryn, testande, omgörningar hit och dit så är den äntligen klar. Klänningen alltså. Jihoo. Så jäkla skönt. Min mamma är den bästa mamman i hela världen!

Veckan kommer bli hektisk, minst sagt. Jag är glad att jag har tagit ledigt hela veckan. Imorgon ska jag reka fotolocation på förmiddagen efter morgonträningen. Sedan blir det till att inhandla en del småprylar. Lösögonfransar, highlighter och ris. Det är bara en början på allt som skall göras denna veckan. Det ska bli skönt när planerandet är över men jag kommer säkert sakna spänningen och allt mys som är runtomkring. Det ska bli helt fantastiskt att se alla våra fina gäster stå där uppklädda och uppradade. Jag rapporterar mer senare i veckan. Promise.

Förresten. Fästmannen min har innan bröllopet lyckats bli för liten för sin smoking. Vi vill nu därför sälja en helt ny oanvänd smoking i strl 52 av märket Lanvin for H&M som sålde slut superfort när den lanserades i butikerna. Nypris 2000:- och säljes nu för 1500:-. Finns att prova i Göteborg.



                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0