1 månad kvar

                

Nu börjar nedräkningen. Igår var det på datumet 1 månad kvar till vår stora dag. Nu börjar det märkas ordentligt. Festprogram/Vigselprogram/Placeringskort ska tryckas. Hotellrumsreservationer bekräftas. Dekorationer göras. Klänningen sys. Musiken finslipas och dansen övas. Det är mycket. Mycket mer än vad man tror. Jag hoppas majmånad ändå blir en bra månad trots mycket stress. Jag hoppas framförallt vänner och omgivning har överseende med att man aldrig har tid att ses. Det är bara en månad kvar. Sedan ändras det igen.

Imorgon är det fredag och jag hopaps att mitt paket jag beställt från Klara Färdiga ska dyka upp. Det innehåller lite dekorationer till bröllopet. Kunde inte låta bli. Nu väntar bara en evig jakt efter polariodfilm till min kamera. Det brukar vara spännande för den tycks alltid vara slut när jag behöver den. Typiskt nog.

Imorgon åker jag till mamma efter jobbet för att sy och lämna det tyg jag köpte. Nu ska det bli grejer av förhoppningsvis. Jag vill bara ha den klar, hängandes på en galge hemma så jag kan få känna, klämma och ta på den tills det är dags att trä den över huvudet. Min tylldröm.

                                                                        PS: Bilden är tagen av Lacie Hansen:DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0