Sorg i kaptensvåningen

Ja, så är det. Jag har sorg i kaptensvåningen. Fästmannen skulle kommit hem idag, men nu blir det inte så. Han fick möjligheten att ta ett par extra dagar, vilket vi verkligen behöver med bröllop och allt, men det känns ändå tråkigt. Nu kommer han hem först på lördag. Jag funderar på att åka ända ner till Malmö för att hämta honom när hans båt kommer in. Så mycket längtar jag. 70 mil.

Mitt i all sorg finns det mer att gnälla över. Mina knän har börjat krångla igen. De gör det när de känner sig övertränade men jag hoppas att de kan hålla för här finns ingen tid att sitta still!

Nu till något roligt. I helgen skall vi ha provfotografering och möte med vår fotograf som skall vara med oss hela dagen på bröllopet. Johanna heter hon. Och du hittar henne här.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0