Sjuksyrra, jag?

Det är fredag och som många andra är det en trött dag. Idag har vi gjort bröllopsgrejer big style! Vi har äntligen beställt våra ringar. Vi hade turen att de igen fått in ett exemplar av min ring så jag kunde se igen innan jag bestämde mig. Det är onekligen en nätt liten sak som jag tycker väldigt mycket om. Den blir superfin. Fästmannen valde en slät rundad platinaring. Han ska alltid vara värst! Men även den blir oerhört fin. Jag lovar att visa er sedan när de är klara och hämtade. Framåt maj!

I helgen ska jag mysa med fästmannen så mycket jag bara kan. Snart åker han igen och är borta flera veckor. Vi ska till att börja med ta oss en löprunda imorgon bitti för att sedan leka sjuksköterskor åt lillasystern som varit sjuk ett tag och fortfarande inte frisknat till. Hon behöver lite skyddstillsyn så det är vårt jobb imorgon och sedan ska vi kolla på mellon och gnälla på att fel låt vann och att svenska folket inte har någon smak. Som man alltid gör!

I veckan hittade jag strutsfjädrar! Dyra, men ändå, strutsfjärdrar. Jag smygfotograferade i butiken som annars brukar bli lite ilska om man fotar i deras butik. Jag är så ful att jag tillochmed lägger upp den här för att visa er. Det är ingen fason på mig alls. Tyvärr ingen bild på fjädrarna men väl vintagestil deluxe! Hoppas ni får en fin helg alla!

                


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, strutsfjädrar vill ja med ha! I buketten, i mannens corsage å lite överallt. Har med hittat men dom kostade skjortan...

2011-03-13 @ 18:39:06
URL: http://www.brollopibyn.blogspot.com
Postat av: Från fröken till fru

Javisst är de fina?



Jag har börjat leta efter strutsfarmar i närheten men hittills inget napp på just fjärdrar, konstigt? De säljer mest ägg och kött. Jag lovar att lägga upp tips om jag kommer över billiga fjärdrar någonstans.

2011-03-14 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0