Pysselsöndag

Såg precis sista avsnittet av solsidan och kom på mig själv med att bli sjukt rörd av deras vigsel och det faktum att Alex ordnat så att Joey Tempest kom och sjöng. Det kom tillochmed tårar. Inte för att just Joey sjöng men för att Alex gjorde en så fin grej för Anna som hon alltid velat. Gah. Bröllopsnerver. Idag har det pysslats här hemma. Vi har klippt, klistrat, vikt och tejpat en massa olika roliga grejer. Det blev jättefint och jag är glad att jag har så många fina kompisar som vill hjälpa till. Lite av resultatet från dagen kan du se här.

         
 
         

Det är hemskans tråkigt att behöva sakna och längta hela tiden. Idag känner jag mig extra trött på det och jag hoppas att M bara kommer hem snart. Jag vill ha honom nära för det är bara jobbigt just nu att ha honom flera tusen mil bort. Det blir alltid extra jobbigt på helgerna naturligtvis. När vardagen kommer imorgon blir det alltid lite lättare. Jag längtar också efter att få träna hårt i veckan. Har massa energi som vill ut och att prova klänningsmönster gör en också mer peppad att forma det sista...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0