Om inte våren vill komma till mig så kommer jag till våren!

                    

Nu har jag bestämt mig för att det ska bli vår. Därför köpte jag hem dessa underbart vackra ranunklarna igår och placerade hemma på vardagsrummet. Jag älskar ranunklar och de gör sig fina i vårt hemma, eller hur? Små knubbiga knoppar som blir breda fina blommor. Det är därför jag hoppas på att ranunkelsäsongen står sig lite längre i år så jag kan ha dem i min brudbukett lagom till försommaren.

Jag måste lära mig att prioritera denna våren, annars kommer jag springa rakt in i den berömda väggen. Lovade hastigt i veckan bort mig till en inspirationsträff i eftermiddag där de skulle ha med inspirarande kvinnor och jag blev tillfrågad vilket kändes oerhört kul (!) men idag höll jag på att gå under av stress på jobbet och fick tyvärr ställa in. Jag hoppas att jag inte ställde till det allt för mycket för arrangörerna, vi var några stycken som var inbjudna så jag tror de överlevde utan mig. 

Idag har vi mys här hemma. Vi skulle ha sett Black Swan på bio men jag känner mig så stressad och trött just nu så vi lämnade tillbaka biljetterna. Vi harköpt hem en massa god mat och hyrt en film som kompensation för den uteblivna bion. Vi var faktiskt på bio igår och tittade på True grit, den var bra men förstår inte hypen ändå. Imorgon ska jag jobba några timmar på dagen och jag hoppas på uppehåll och gärna lite sol och plusgrader.

Jag kommer även, som utlovat, lägga upp bild på vår inbjudan i helgen. Hoppas ni alla får en riktigt superskön fredag så ska vi försöka ha detsamma här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0