Nu är den ett liv

Igår kväll åkte jag till mamma och sov över. Jättemysigt. Idag har vi sytt livet till klänningen i dess riktiga tyg och den är jättefin. Så nu har jag et liv. Jag är supernöjd med hur vi har format den, den sitter som ett smäck trots de där 2 extra kilona som ska bort. Det firade jag med att köpa ett hekto godis!

På tisdag kommer han hem igen och ingen har längtat mer än jag. Hela kroppen har längtat och äntligen!

Idag har jag försökt knåpa ihop vårt vigselprogram, inte det lättaste. Vad skriver man liksom? Särskilt med tanke på att den inte är kyrklig utan borgelig. Men jag tror att jag fick ihop det tillslut. Tror....

Förresten, var det någon som såg körslaget i lördags? Jag vill ha Grys klänning! Så himlans mycket. Någon som vet var den är att finna?

           

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ingen aning var man kan få tag på klänningen, men ja tyckte också den var jättesnygg!



...vilket va lite ovanligt eftersom ja tycker Gry ofta har klänningar med taskiga skärningar å osmickrande modeller!

2011-03-28 @ 06:47:08
URL: http://www.brollopibyn.blogspot.com
Postat av: Från fröken till fru

Håller helt med dig Åsa. Oftast har de stylat henne tokfel men här blev det så rätt och det var ruskigt snygg. Jag hoppas någon annan har nosat reda på vad det är för märke på den!

2011-03-28 @ 08:58:13
Postat av: josefin

Denna är från Zara!

2011-04-04 @ 21:33:07
Postat av: Från fröken till fru

Josefin, tusentack!Tur att någon har stenkoll.

2011-04-05 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0