Inbjudan

Det är söndag och jag har lämnat fästmannen på en kall och blåsig flygplats. Hemma. Åker. Hemma. Åker. Idag har vi haft en vansinnigt effektiv dag. Vi vaknade vid kvart i åtta. Åt frukost, städade hela lägenheten, åkte hem till svärisarna, åkte till mamma för lite behandling, flygplatsen och nu är jag ensam i vår nystädade tvåa. Men snart kommer kompisarna och vi ska ha solsidan mys. På torsdag komme rhan hem igen och på fredag ska vi gå för att beställa våra ringar. Lite nervigt. Men jag vet att jag hittat den finaste för just mig.

Jag lovade er inbjudan och nu äntligen. Jag har redigerat den lite och plockat bort lite information som jag tyvärr inte bjuder på. Hoppas ni alla har en toppen söndag.

                     


Kommentarer
Postat av: Malin

Fint :))) Har följt din blogg ett tag nu, ska också gifta oss i sommar (10 aug) så det är så kul med en annan som är ungefär i samma tankar!

Tack för en finfin blog och alla möjliga tips!!/Malin

2011-03-10 @ 23:36:42
Postat av: Från fröken till fru

Tack Malin!



Hoppas du kan inspiraras av tips och länkar till ert bröllop också. Lycka till med planeringen!

2011-03-11 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0