I follow you, deep sea baby

       

Lykke Li gör min kväll på högsta volym skriker hon ut, I follow you, deep sea baby, I follow you. Det var nyss jag plågade mig själv med att lyssna igenom våra vigsellåtar och gång på gång har det knytit sig i magen eftersom han åkte idag. Jag lyssnar, gråter och längtar. Jag undrar hur det här ska sluta.

Jag fick springa förbi vår juvelerare idag med fästmannens förlovningsring eftersom han inte hann dit innan avfärden mot havet gick. Han är nu ringlös och fick nyss det finaste sms:et om att han känner sig naken utan den på fingret. Gulle dig. Det är mycket bröllop nu. Igår var vi hela vägen upp till Kungälv för att proväta den tilltänkta bröllopstårtan. Den var god, men inte imponerande. Fästmannen höll med mig och lade sig, det blir min favvistårta istället.

På lördag börjar äventyret med att sy min fina bröllopsklänning. Spännande och nervkittlande på samma gång. Lovar att uppdatera med lite bilder från allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0