Han har gjort det igen

Jag var hos vår juvelerare (säger man så?) som skall göra våra ringar igår. Det visade sig att de blivit rånade och ligger efter med beställningar vilket känns trist. Men mest trist är att den ring jag kikat på var stulen så jag har ingen möjlighet att få se de igen innan vi lägger en beställning något som känns lite jobbigt. Tänk om jag minns den finare än vad den var? Tyvärr fanns den inte på bild heller eftersom det är en ny liten kollektion som deras egna smyckesdesigner gör. Hmm. Dagens I-lands problem. Men men.

Till något roligare. Han har gjort det igen. Jonas Peterson. Helt fantastiskt.

           

           

            

           

            

           

           

           

           

           

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0