Förlåt!

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera nuförtiden. Det sista har jag haft så mycket att göra men så oerhört lite tid, så det blir helt enkelt bloggen som får stryka på foten när jag inte får ihop det. En glädjande nyhet dock är att vi fått tag på en inbjudan att visa er, så i helgen kommer jag att lägga upp den i bloggen, promise.

Vi har i veckan bokat in möte på Villa Vanahem då vi nästa helg ska dit för att prata meny, upplägg osv. Systern ska med för att vara smakråd och kreativ förlösare vad det gäller dekorationer för lokalen. Det kommer bli bra. Jag drömde om fästmannens svensexa härom natten, att det satt en kändis i vår soffa som han skulle dricka vin och äta ost med. Himla mysko. Kanske för att vi pratat kring saker om svensexa dagen innan. Om saker han gärna hade sett inte blir av, typ båtåkning, vilket jag kan förstå för någon som jobbar med det hela tiden annars. Det är så spännande med allt runtomkring bröllopet som man själv inte har en aning om tycker jag. Som möhippa/svensexa. Tal och spex till bröllopet. Det är sådant som känns och pirrar i magen när man tänker på själva grejen, utöver det faktum att vi får säga ja. Nu är det bara tre månader kvar. På fredag exakt, ändå ned på datumet, 3 månader kvar. Gosh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0