Blommor i solsken

Idag har varit en sådan där fin kalasdag på jobbet. En dag där allt bara funkat sådär fint som man vill. Som grädden på moset fick jag den här fina rosen. Den pryder nu mitt fönster på kontoret och när jag är tillbaka på tisdag gissar jag att den inte är lika vacker... 

           

Jag har tyvärr en hemsk helg att se fram emot. Det blir jobb, och tråkigt sådant. På söndag tar jag dock en tripp till mor för att igen prova klänning och kanske fjäska med att vi ska göra våfflor, något jag älskar. Efter det är det stenhårt. Jag har varit skitduktig i veckan. Inget socker alls hittills och planerar att våfflan blir mitt enda sockerintag den här veckan. Idag fick mina trötta ben vila från träning då de varit helt slut efter tre hårda benpass. Men imorgon kväll tänkte jag vara på gymmet istället för soffan och lördagmorgon blir löprunda utomhus.

Egentligen skulle helgen spenderas i Stockholm med kära vänner men det får bli en annan gång. Jag hoppas de får det supermysigt. Jag vill också. Chokladfabriken. Fotografiska. Hötorget. Söder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0