Tillbaka till verkligheten

Jag måste erkänna en sak. Jag är väldigt glad över att allt stressande, planerande och beslutstagande är slut. Jag hade hemskt gärna gjort om dagen igen om man slapp allt innan. Men jag är oerhört glad över att man gifter sig en gång med varandra. Jag har hört många uppleva en tomhet efteråt men den verkar inte infinna sig hos mig. Det enda som känns annorlunda är att inte vara på grymmet 6 dagar i veckan utan bara 3. Man har fritid nu, vad ska man göra med den? Det känns ingenting annorlunda att vara fru. Mer än att vi är lite nykära på nytt och väldigt gärna vill vara med varandra men annars vet jag inte vad jag ska svara på frågan "_hur känns det" som frekvent återkommer.

Vi väntar nu på att bilder från bröllopet ska börja trilla in. Vi har fått från en vän hittills och beställt våra bilder från fotografen. De levereras om 2-3 veckor. Vi hoppas på att fler skickar bilder eftersom vi själva saknar bilder helt. Så fort allt är på plats så lovar jag att dela med mig. Dels av all dekoration och förberedelser och på hela bröllopet, från morgon till kväll. Jag tror att många är nyfikna eftersom antalet unika besökare har stigit från dryga 100 per dag till 250. Håll ut, det kommer!

Inte vi, men mysbild!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0