Sneak peak

             

Nu har vi äntligen fått lite bilder av gästerna från bröllopet så snart lovar jag att lägga ut lite mer. Vår fotografsbilder väntas anlända i juni också så då får ni se mer. Här är min bukett med mig i bakgrunden.

Idag är det en helt fantastisk sommardag och alla mina fina 3:or har sprungit ut och hoppat av glädje. Själv grät jag. Fast är oerhört glad för deras skull, vet känslan av stenen som faller från bröstet när skolan är slut. Grymma dom!

Idag blir första natten utan min man. Smaka på den, min man! Det känns trist. Men på fredag är han hemma igen. Vi upptäckte igår att nästa lediga helg vi har ihop är i...slutet av augusti. Jihoo för den. Inte alls. Ogilla snarare. Men vi får ta till vara på de där vardagsstunderna istället och mysa då.

Ha en grym onsdag!


Kommentarer
Postat av: Jen

Stort grattis! :D

2011-06-10 @ 00:37:42
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Lilly

Otroligt vacker bukett! Grattis!

2011-06-10 @ 19:41:24
URL: http://skrivetavlilly.blogspot.com
Postat av: Fråan fröken till fru

Tack!

2011-06-14 @ 10:51:30
Postat av: fia

Fantastiskt snygg bukett! Går det att maila dig på någon adress? Tänkte höra lite om vilka blommor som du har i :)

2011-06-20 @ 10:13:50
Postat av: Från fröken till fru,

Fia:



Jag kan skriva ut det här, vill du fortfarande komma i mailkontakt så skriv din mail så hör jag av mig. Jag hade följande blommor i:



Vita pioner

Vit Fresia

Solboll

Vita och ljust aprikosa rosor

Vit Anastacia (kryssantemum)



Kommer lägga ut bättre bilder på buketten om någon vecka om du vill se hur den ser ut, här är det bara sidan som syns.



Lycka till med bukettbindandet!

2011-06-20 @ 13:52:59
Postat av: fia

TACK! Kom på att det räcker ju att skriva här :)

Om du har lust får du gärna skriva ännu mer detaljerat, antal tänkte jag, är inte alls kunnig på det här med blommor så ska få hjälp med bindandet. Men tänkte att jag kan utgå från din snygga bukett! (kanske göra helt lik) ;)

Ser fram emot fler bilder.

2011-06-20 @ 20:19:33
Postat av: Carin

Jättefin bukett, jag älskar verkligen pioner. Gifter mig själv i augusti annars hade jag också valt det.

2011-06-26 @ 17:38:10
URL: http://www.carinpeter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0