Tårtpar

Det är sjukt kvavt i min stad just nu. Huvudstaden av tropikerna skulle jag vilja säga. Regnet som föll under tiden jag var på gymmet idag var verkligen välbehövligt för att man skulle kunna fortsätta andas. En dag kvar av jobb innan semester. Mmmm.

Jag vill visa er det fina brudpar som vi hade på tårtan på bröllopet. De är handgjorda av min duktiga syster och  är målade för att se ut som oss så som vi gjorde den dagen, både hår och kläder stämmer precis. Riktigt fint blev det. Kolla själva.

              

             



Vill du också ha ett par målade som er på bröllopstårtan? Kommentera i fältet och skrv er adress så vidareförmedlar jag till konstnären her self.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0