Nu ni. Nu kommer det.

Det är lördagsmorgon och mannen har begett sig mot dagens happening, svensexa för kompisen, som han planerat i åtskilliga veckor nu. Jag hoppas solen börjar lysa lite mer på dem. Själv ska jag packa in mig i bilen och bege mig till Varberg för att träffa storebror, svägerska och de finaste ungarna som finns.

Ni har varit mycket tåliga med att vänta på bilder i helhet från bröllopet och nu kommer det äntligen! Det är ett sammansatt bildspel/film för den som vill kika så hittar du den här. Vi är fantastiskt glada över att allt blev så bra denna dag, verkligen allt. Jag kommer lägga ut lite detaljbilder framöver och förklara hur jag gjort/var man kan beställa sakerna som vi pyntade med. Buketten har ni redan fått men det finns mycket, mycket mer. Fotografen heter Johanna Torbjörnsson.




            

            




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh!! Jag blir helt tårögd fast jag inte känner er. Fantastiska bilder och vilken känsla!



Har smygit in här från Bröllopstorget och ser framemot att läsa vidare om alla detaljer :)



Grattis till varandra!

2011-07-02 @ 20:17:32
URL: http://fagrellmer.se
Postat av: Från fröken till fru

Hej Ida.

Tack så hemskt mycket! Det var verkligen en fantastisk dag. Hoppas du fortsätter läsa bloggen, mer detaljer kommer, lovar!



2011-07-03 @ 20:35:33
Postat av: MalinF

Åh så underbart fint :) Grattis!

2011-07-04 @ 00:24:43
URL: http://twitter.com/malinfaldt
Postat av: Rosanna (Fru R)

Helt fantastiska bilder! Får jag fråga vart ni blev fotade? Gifter mig själv i götet om 1 månad :)

2011-07-06 @ 16:55:52
URL: http://forbetterandforworst.blogg.se/
Postat av: Från fröken till fru

Tack fina ni för alla grattis! Porträttbilderna är tagna uppe i stenungsund och på Stenungsön, så en bit från Göteborg. Vill ni fotas närmare skulle jag rekomendera Gunnebo och dess omgivningar, sjukt fint och varierande.

2011-07-16 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0