Ordningen återställd.

Fästmannen är hemma igen och det är lugnt och skönt i hjärteroten. Dessvärre har jag en massa jobbtankar som snurrar i huvudet just nu men jag försöker att låta bli jobbmailen och att tänka på morgondagen på vardagskvällarna. Imorgon är det jobb för sista gången den här veckan. Det skall hinna avverkas jobbintervjuer, läggas budget och ge tjejgruppen tråkiga besked om fortsättningen. Phu. Tur att kvällen skall avslutas med räkfrossa i soffan. Efter träningen då förstås.

Ikväll har vi suttit och gjort klart vår gästlista. Det känns skönt och jag tror att vi båda är relativt nöjda med hur den ser ut nu. Vi skulle varit iväg till vännen som hjälper mig med mönsterkonstruktionen till bröllopsklänningen idag men vi planerade om till söndag istället. Ska bli spännande att äntligen få se den ta form. Spets och tyllan ska jag kalla henne. För hon är en hon, klänningen.

Apråpå hon. Grace Kelly i sin bröllopsskrud. Vacker. Vackert.

                         


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Åh Grace! Världens vackraste brud!

2011-02-03 @ 22:00:24
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0