Jag hoppar & trampar på ditt hjärta

Det är lördag och vädret lockade inte till att stiga upp imorse direkt. Det är grått. Och blött. Jag har kommit över chocken varje morgon jag vaknar och ingen M ligger brevid mig i sängen. Nu är jag själv igen och det känns nästan som om det varit så jämt. Men jag saknar honom så in i norden. Hela veckan har gått i ett och snart är ledigheten slut. Måndag jobbar jag sedan ledig tisdag och onsdag för att sedan börja på allvar torsdag nästa vecka. Jag är blivit arbetsskygg och vill bara vara ledig. Men jag ska erkänna att jag saknar människor en aning.
Jag har gått och blivit fökyld, igen. Dock en lättare variant den här gången, en hanterbar snorig näsa och en liten trötthet som infinner sig. Det är hanterbart helt klart. Imorgon planerar jag att vara tillbaka på gymmet. Jag och träningskompisen har anlitat en PT och imorgon tänkte jag göra vårt första PT test för att kolla av vår styrkenivå.

Gick en osaligt vacker långpromenad i ett soligt Göteborg igår. Hamninloppet var strålande vackert och många människor bara satt ner och njöt av utsikten av isblock, måsar, båtar och kall vind som sveper in över ansiktet. Magsikt fint. Hade en riktigt kreativ dag igår, fick skurat spis och kök, sytt det där draperiet jag tänkt göra flera gånger, städade ut skåp, plockade ur den där påsen som stått sedan utställningen i somras. Duktig helt enkelt.

Idag har jag i det tråkiga vädret, tänkt att få ordning på vår bröllopssida till våra gäster. Allt jag skrev har försvunnit så det är bara att börja om. Det börjar bli dags då den snart skall beskådas av våra gäster. Varför blir saker inte lika roliga när man MÅSTE göra det?

Jag går också runt och funderar på min uppsättning lite. Jag kan inte bestämma mig. Det enda jag vet är att jag vill ha det uppsatt och gärna något som jag själv inte kan göra. Hjälp. Hittade lite inspiration som man kan blanda ihop till någon bra uppsättning kanske, se nedan. Hoppas ni får en fin dag alla.

       

                        



                                           
                                          

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0