I keep dancing on my own

P3-guld är över och Robyn är helt sanslöst grym. Helgen har ägnats åt billetande för vår del så nu är jag helt trött på att provköra, prata priser och sparka på däck. Jag har fått en finfin väska av min love och ett par skitsnygga skor av svärisarna i försenade fördelsedagspresenter. Mycket nöjd efter helgens bravader skall nu strax en söndagsmiddag avnjutas som finaste fästmannen står för. Pust. Snart ny vecka, varför är helgen så kort? Jag hittade det här vackra bröllopsparet på green wedding shoes . Fotograf Tyler Branch. Check it out.

                       

                      

                      

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0