Är vi på spåret?

På spåret och dator. Jag har ont i kroppen efter veckans olika löppass. Min kropp är nog lite glad idag då den får vila för första gången på hela veckan. Imorgon blir vi ovänner igen. Min egenköpta födelsedagspresent har redan blivit något av min bästa kompis. Eller i alla fall favoritpryl. Jag har laddat ner olika fotoapps som är helt fantastiska och nu är jag urfattig. Kan lägga upp lite exempel på två ur mina favorit appar vid ett annat tillfälle.

Bröllopsmässigt verkar våra inbjudningar strula lite med upplösning i trycket, jag hoppas det löser sig för jag vill verkligen inte behöva byta. Övrigt så har jag äntligen pulat klart med vår bröllpssida som skall publiceras i samband med inbjudningarna. Jag hoppas jag lyckats få med allt.

Ikväll blir det pubrunda med vatten för att fira vännen som fyller år imorgon. De här fina blommorna kom med bud från M på min födelsedag.

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0