Ge mig vår, blommor och värme!

                 
                                                                                  
Jag behöver andas. Jag behöver få dra in ljummen vårluft i lungorna och hålla inne andetaget en liten stund längre för att tina upp det där inne efter en lång och kall vinter. Jag behöver få se färgklickar i rabatterna, gå långa promenader i skogen och framförallt höra fåglarna kvittra. Inga måsar. Fåglar.

Under tiden använder jag substitut som värmen från fläkten i torkrummet, löpbandet på gymmet, blommor från blomsterhandlaren som jag tar hem till en vas och min alldeles perfekta app Relax Medlodies Premium som bjuder på fångelsång och porlade bäckar.


Ps: Bilden är lånad från Once Wed:Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0