Att angöra en söndag

Snart är denna söndagen över och den skall avslutas med städning och matlagning. Bröllopsmässan på Eriksberg har fått sig ett besök, träffade lite kunder och kikade runt på utbudet som tyvärr inte var så mycket att hänga i julgranen förutom en klänningsdesigner som jag tyckte sjukt mycket om. Klänningar i vintagestil, skitfina. Kolla in www.zetterbergcolection.se . En del av de nya klänningarna finns inte med på sidan men deras klänningar stack verkligen ut från de andra tråkiga som fanns att beskåda. I övrigt så tycker jag inte att det var så mycket att ha, de borde verkligen göras om hela bröllopsmässkonceptet, det finns ingen riktigt bra bröllopsmässa i Göteborgsområdet i varje fall. Saknar bredare utbud, provsminkningar, uppsättningar, kreativitet och kvalitet.

Nu ska jag ta mig an vårt smutsiga golv med nyinhandlade moppen. Sedan blir det tacogratäng och bubbelvatten i soffan framför solsidan. Det mina vänner, är att angöra en söndag.

             


Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

Jag vill se det från Usa men det går inte.

2011-03-08 @ 09:04:10
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/
Postat av: Från fröken till fru

Verkligen synd, du får köpa DVD:n med säsong 1 via cdon och ihärdigt vänta på att säsong 2 släpps, verkligen, verkligen värt det! Det vassaste och träffsäkraste tv4 producerat ever.

2011-03-08 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0