Önska er, ni bestämmer.

Min kropp ömmar. Det är inte alls synd om mig då det är högst självförvållat tillsammans med tunga vikter och snabba rytmer. Det är "sköntont", man vet att det är för något bra men likförbannat gör det ont att gå för fort eller trycka på punkter på axlarna. Men det är faktiskt sjukt skönt att vara igång med träningen på riktigt igen. På det går jag 1 mil till och från jobbet varje dag så mina benhinnor och jag är just nu ovänner.

Mitt i funderartagen på vad jag skulle bjuda på från bröllopet kom jag på att det är klart ni vet bättre vad ni vill se och läsa om. Så ni är det önsketid. Vad vill ni se och läsa om från förberedelser, dagen D eller efter?



           




Kommentarer
Postat av: Anna Fellt

Jag vill väldigt gärna höra/läsa/se mer av hur ni gjorde din klänning som blev oerhört vacker!Gärna fler bilder också.

2011-08-11 @ 09:37:02
Postat av: Sophie

Hej, är ny till din blogg och hittade hit av en slump för ett par dagar sedan. Har läst igenom lite som hastigast och blir nog fast, tycker mycket om dina bilder och att läsa om din vardag!



Så nu när du frågar, kan man få önska sig en presentation av dig? Ni är nygifta vad jag förstår, och jag skulle gärna läsa mer om ert vardagsliv, du skriver bra!



Ha det gott!

2011-08-11 @ 11:12:52
Postat av: Från fröken till fru

Anna- Fler bilder och detaljer kommer, lovar!



Sophie- Välkommen! Absolut, jag ska försöka få till en presentation i helgen. Och ska skriva mer om vardagslivet här hemma! Fortsätt gärna titta in.

2011-08-11 @ 20:07:16
Postat av: Ida

Gärna mer bilder, ni har kanonfina bröllopsbilder!

Och lite detaljer, som t ex den där skrivmaskinen...



Nu när jag ändå fastnat på din blogg följer jag gärna vardagslivet såklart!

2011-08-11 @ 21:16:59
URL: http://fagrellmer.se
Postat av: fia

Jag skulle vilja ha idéer på vad ni tänkt göra med alla fina bilder som är tagna från dagen. Vi har massor med bilder som än så länge bara finns på datorn. Någon förstoring blir det väl, men sen då. Nåt bra tips?

2011-08-14 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0