It´s a beautiful day

Att vakna till solen strålar som gör allt för att tränga in i skuggorna i lägenheten är helt fantastiskt. Jag minns knappt en enda scen av den hemska mardröm som fick mig att vakna skrikandes och kallsvettig efter bara en timmes sömn inatt. Jag minns knappt det bultande hjärtat som nästan hoppade ur bröstkorgen på mig och hur jag försökte ringa honom mitt ute på nordsjön bara för att få höra hans alltid så lugnande "det var bara en dröm". Jag kommer nästan inte ihåg att han inte svarade och hur jag satte på reklamen på TV:n mitt i natten bara för att känna mig mindre ensam. Allt det där flyr bort när solen värmer det kalla rummet där fönstret ha fått stå öppet hela natten.

Idag känns det lite mindre ensamt än igår och jag packar ner allt jag behöver för att kunna jobba under dagen och tycker faktiskt att det denna gången ska bli rätt så kul. Ljuset väcker kreativitet. Så är det bara.


          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0