Pust.

Igår var vi och pratade meny och vi bestämde väl oss sedan för ett bufféalternativ. Vi ska dock slipa lite på vad den skall innehålla då vi inte kände oss hundra nöjda, men det blir bra tillslut. Efter vårt möte åkte vi vidare till nästa, toastmastermöte. Vi gick igenom lite vad som händer under kvällen så nu känns det skönt att ha bollat över det hela på dem. Gick igenom lite regler och förhållningssätt de ska dra, talordning, middagen och avslutningsvis festen. Det blir nog bra. Det enda vi måste lösa nu är att ha två rutinerade serveringspersonal till. Jag håller tummarna för att det löser sig smidigt.

Det är så mycket att ordna med så det blir svårt att hålla koll på allt. Men jag tänker att det kommer att lösa sig. Jag hoppas på det. Nu väntar något mycket roligare i vart fall, bordsplacering och festhäfte (om jag får till det). Någon som vet en bra mall att utgå från?

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0