Music maestro

Det är verkligen ett väder att dö för just nu och man kan ju bara hoppas att det håller i sig ända till 4 juni... Jag har promenerat till jobbet sedan två veckor tillbaka, det är så skönt. Så länge det inte regnar traskar jag. Jag är 1 kg från min målvikt för bröllopet och det känns skitkul. Minus 5 kg sedan december. En jäkla massa blod, svett och tårar. Jag måste vara klar om tre veckor för nu kan vi inte ta in klänningen så mycket mer om den ska sys klart.

Jag spelar musik i öronen mest hela tiden just nu. Spellistan för bröllopet håller på att ta form och det blir grymt tror jag. Vi ska även ha två personer som spelar under vigseln. En av dem är Lisa Pedersen. Hon är fantastisk.



           

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0