Gult inte alls fult

Jag älskar att hitta inspirerande bröllopsbilder. Som dessa. Fotografen heter Elizabeth Messina. I buketten finns också mina älskade ranunklar som jag så innerligt hoppas, fortfarande blommar och finns i blomsterbutikerna den 4 juni. Håller tummarna. Det är mycket bröllopet nu. MYCKET. Jag sitter med bordsplanering och festprogramsutformande och måste försöka bli klar med det i helgen. Vi pusslar helger och dagar för att försöka hinna med allt. Det mest kåpiga är resan till Tyskland som ska hinnas med...när då? Vi ska vara lediga båda veckan vi gifter oss så det kanske blir den veckan där ett dygn får vikas åt turande för alkoholinköp. I helgen ska klänningen mer börja ta form. Just nu är den en överdel, en skitsnygg sådan, men än dock ännu ingen kjol. Det ska vi styra upp på påsk är det tänkt. Sedan ska det bara vara finjusteringar kvar och sedan är det dags för den att hänga fint på galgen och invänta dagen D.
           
Det jag är mest förundrad över just nu, att jag inte varit sjuk på så himla länge. Jag brukar alltid dra på mig alla andras sjukdomar, brukar aldrig slå fel. Så med både magsjuka och gova förkylningar i kretsarna så räknade jag med det, men icke! Jag gissar på att träningen sätter sina spår. Vilken kropp orkar vara sjuk när den tvingas arbeta febrilt på gym och spår fem gånger i veckan? Heja kroppen!


             

             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0