Godisbuffé

Något som jag tycker verkar sjukt gott är att ha en godisbuffé på bröllop. Gärna i enhetliga färger eller med färgsprakande karameller! Jag tänkte dela med mig av lite inspirationsbilder för detta för er som också är sugna och nyfikna.


            

             

            

                    

              

Igår fick vår lilla familj oerhört glödjande nyheter. Fästmannen har fått jobb hela sommaren på en båt i Göteborg! Han kommer alltså hem varje dag efter jobbet. Det är helt ofattbart lyxigt och jag hoppade upp och ned som en liten barnunge på julafton när han kom förbi mitt jobb igår för att berätta att alla tester och intervjuer gått strålande och att han blivit erbjuden jobbet! Tjihoo! Vi ska fira detta med att gå på en föreställning som spelas just nu på Lisebergsteatern. Själv har jag varit lite skeptisk om det är min typ av humor men flera vänner har intygat om att det faktisk är sjukt skoj. Plus att mannen min nog tycker om den och det är ju faktiskt honom vi ska fira lite.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Vi hade godisbuffé på vårt bröllop... Kan verkligen rekommendera det! Särskilt om man inte har dessert, utan endast satsar på tårta. Vi köpte 15 kilo godis (!) vilket var på tok för mycket! (Hade 100 gäster). Men det var gott att ha lite över också! ;) Mysig bröllopsblogg du har!

2011-04-06 @ 21:26:44
URL: http://skrivetavlilly.blogspot.com
Postat av: Från fröken till fru

Oj, 15 kilo! Jag hade varit i paradiset, sockerjunkie som jag är. Men jag hoppas det finns utrymme för detta till vårt bröllop också, låter onekligen som det var en hit för er!



Hoppas att du fortsätter kika in här på bloggen.

2011-04-07 @ 20:03:50
Postat av: Sara

Vi hade efterättsbuffé på vårt bröllop, kan verkligen rekommendera det :)

Då finns det nämligen något som alla tycker om! Vi hade allt från kakor till godis och bröllopstårta också såklart :)

2011-04-10 @ 10:36:08
URL: http://lillabrollopsmonstret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0