Åh jag grät!

Jag har haft en helt underbart skön påsk. Det enda som saknats och känts tomt är att fästmannen varit borta. Men snart kommer han hem igen, onsdag närmare bestämt. Yey! Jag har haft en påsk full av SOL!, träning, plantering, häng, skapande och godis. Så som det ska vara.

Nu är min bröllopsklänning äntligen lite mer av en klänning. Tankarna om hur den ska se ut ändras för varje gång vi syr på den och chiffongtyget är nu ute ur bilden. Igår provade jag den för första gången och började gråta när jag såg mig själv i spegeln. Den blir så fin. Jag hoppas att jag kan böla färdigt innan själva bröllopet så jag slipper det den dagen. Men det finns risk för att tårarna aldrig tar slut. Här är en sneakpeak på det som komma skall...

               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0