Tärnor

Från början var det inte tänkt med några tärnor. Men så tänkte jag om. Hur roligt är det att göra sig iordning inför ett bröllop om man inte har någon att dela det med? Precis. Så nu har jag tärnor. Jag har tillochmed tre. Från noll till tre, inte illa. Jag ser fram emot att ha en dag med att hjälpa till att sätta upp hår, skratta, fota och framför allt få vara nervös tillsammans med. Tillsammans är man mindre ensam! Det blir systrarna och bästa kompisen som får agera stöd på flera nivåer den dagen och jag känner mig trygg med att de ska finnas där.

Vi har tillochmed lyckats hitta tärnklänningar redan som jag (och förhoppningsvis klänningsbärarna) tycker är grymt fina. Färgen är helt sagolikt snygg gammelrosa/brun, det kommer bilder senare. De ska dock sys om en del, läggas till och tas bort. Dom kommer bli jättefina i sina klänningar, stans snyggaste tärnor, helt klart! En som vet hur man fotar glädje och fångar detta bäst på bild, här på en brud med sina tärnor, är Jonas Peterson . Kika in de nya bilderna på hans sida.



Kommentarer
Postat av: Camme

ska bli superkul vännen. tack för att du vill ha med mig på din stora fina dag.

jag gillar klänningen jättemycket. puss

2010-10-19 @ 16:02:32
Postat av: Admin

Tack för att du vill. Det kommer bli bäst!

2010-10-19 @ 20:59:35
URL: http://franfrokentillfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0