Lyllos Stockholmare.

I somras var jag i världens vackraste huvudstad (igen), Stockholm. Jag har olika slags relationer till den staden, mitt andra hem vill jag nästan kalla den. Har bott i staden tidigare och älskade allt utom avståndet till min familj. Så jag stannade inte kvar. Men jag älskar fortfarande allt. Arkitekturen, anonymiteten och pulsen. Hade jag varit rik skulle jag haft en lägenhet med stukatur och högt i tak bara stå väntandes på att jag skulle komma och hälsa på den. Vi hade varit en match made in heaven min lägenhet och jag. Men nu är jag varken rik eller ens i tankarna på att flänga upp och ned till Stockholm veckorna i ända. Det räcker med ett par besök per år. Om jag och M hade gift oss i Stocholm så hade vi definitivt bott i det rum och på samma hotell som jag och min vän gjorde i somras. Story Hotel. Kanske det vackraste och grymmaste hotellet och konceptet jag varit med om. Så mitt tips till alla er brudpar som gifter sig i Stockholm, spendera bröllopsnatten på Story Hotel.

Här är en bild från vårt rum, det underbart grymma "Bathroom:et". Kvm2 är begränsade men ack vilken underbar arty utopi det är. Me like.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0