Friday i´m in love

 
Photo: Tec Petaja.

Det är fredag och jag drar ett djupt andetag för att förbereda mig på helgen som är full med plåtningar. Men det är ett lyxproblem men jag ser fram emot min första helg om tre veckor då inget är inbokat. Inga möten. Inga plåtningar. Inga besök. Inga resor. Bara hemma och förhoppningsvis är M hemma också men nuförtiden vet vi aldrig. Jag behöver en helg med inga måsten då jag kan få göra egosaker som åka till blomsteraffären för att köpa lökar som jag kan plantera nu i höst för att de ska blomma fint lagom till början av juni nästa år. Jag hoppas att kunna ha så mycket trädgårdsblommor som möjligt till bröllopet då det är det allra vackraste enligt mig. På tal om vackra saker. Se bilden och bli lite, lite mer kär än vad du var sekunden innan. För det är friday, and friday im in love. Förresten, vad gillar ni den nya layouten på headern? Tack J för hjälpen, du är en klippa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket snygg.

2010-10-09 @ 10:02:58
Postat av: Sandra

Trodde för en sekund att det var du som hade fotat Greta och Per.

2010-10-09 @ 15:02:47
Postat av: Admin.

Nej inte just då, men nu har jag det, de är minst lika snygga som paret på bilden. Bilder hittar du senare i veckan på min fotoblogg. Men tack, jag tar det som en komplimang att du tänkte att det var min bild!

2010-10-09 @ 15:38:11
URL: http://franfrakentillfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0