Det är höst nu. På riktigt.

Idag är det höst på riktigt. Det är blött i luften, gula/röda/gröna löv på träden utanför våra fönster och jag tar på mig den stickade koftan jag köpte som knapparna är sönder på. Men det gör ingenting, den är fin ändå. Och varm, framförallt varm. Jag packar iordning utrustningen och konstaterar att det är bra at ha vänner som kan låna ut prylar till en när det behövs. Snart köper jag en ny och en egen. Igår fick ni ta del av en av Tec´s bilder, en bild som gör den kallaste människan kär. Till det får ni dagens soundtrack som ypperligt smälter ihop med det melankolivädret som kom idag.



http://www.youtube.com/watch?v=iIiRXQTsWTo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg, fin tjej!

2010-10-09 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0