Brand new shoes

Det är mycket jobb, jobb, jobb just nu och det finns inte lika mycket tid att göra sådant som är roligt. Idag kommer fästmannen hem efter att ha varit och jobbat borta en vecka och jag längtar nästan ihjäl mig tills han ska dyka upp innanför dörren till vår lägenhet. Jippie. Jag har dock hunnit med en grymt bra grej i bröllopsplaneringen idag under en lunchrast nämligen... jag har hittat mina skor till bröllopet! Jag sprang bara på dem, tyckte de var helt perfekta och satt som en askeungesko! Bilder kommer senare (om de godkänns av den blivande bättre hälften.) Jag tycker det är minst lika viktigt att han tycker de är fina. Ska gå här hemma i dem lite också så jag känner om mina normalt conversevanaplatta fötter klarar av att ha såpass hög klack utan att smälla av. Att gå i höga klckar klarar jag galant faktiskt, men är lite av en prinsessa på ärten som får ont av allt. Till och med mina nya gympaskor. Så jag håller andan och håller en tumme.

Lyssna på She&Him som sjunger finstämt om just det, Brand new shoes!



http://www.youtube.com/watch?v=bcshU1Vbm-8

PS: Roligt att se att jag under gårdagen fått 45 unika besökare till bloggen,kul!Hoppas ni fortsätter trilla in:DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0