Vi fryser ihjäl, det är så kallt.

                     
                          

Men stackars barn snart blir det varmt? I wish. Just nu fryser vi så in i norden hemma, raggsockar och stickade koftor hjälper knappa men jag hoppas de snart ringer för att komma och fixa. Värmeljusen fryser till och med i vår lägenhet just nu. Vi känner oss lite krassliga här hemma så idag avbokade jag mitt planerade träningspass, det ger mig lite ångest men jag försöker tänka att det inte gör något trots en syndarhelg utan dess like. Det finns dock något som värmer mig som attans så fort jag känner mig nere eller fryser. Det är den här killen. Mitt hjärta smälter, han är så fin.


Kommentarer
Postat av: Hanniii

Haha, han värmer mig också idag när jag går till jobbet i -22,7 grader.. Brr... men fint ute är det :)!!

2010-12-01 @ 07:23:15
Postat av: Fröken

Stackare! Tidaholm på nyheterna igår igen, nu är ni snart världskändisar med ert snödjup!

2010-12-01 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0