Vacker juldagsmorgon.

Idag strålade solen extra mycket och minusgraderna är bra långt nedanför nollstrecket. Då vi kom hem sent och somnade först klockan 0200 så var det en seg förmiddag. Sedan begav vi oss av till smithen för att promenera lite vid havet. Det var strålande vackert. Det värmer fortfarande i hjärtat trots isiga vindar.
Jag är så trött så idag har jag krupit ned i sängen med glass och kollar på film medans M är ute på galej med vännerna. Jag somnar nog snart sittandes.

Julen var bra. Hann med båda familjerna, julmat, godis, paketutdelning, julmust, clementiner, bebismys, lek, kramar och läsa bok för fina lilla Axel. Jag fick mumingrejer, fina trosor från M och en klänning och från svärmor fick jag, som jag önskat mig, presentkort på den salong där bruduppsättningen skall göras. Grymme jul. Tur att man snart fyller år och kan önska sig mer grejer till bröllopet. Bästa saken jag gjort tror jag, har annars jättesvårt att komma på bra saker jag behöver så varför inte kombinera detta med att önska sig grejer till den viktiga dagen. Jag har i dagarna tänkt mycker på bröllopet och längtar så himla mycket dit. Jag hoppas och tror att det kommer bli en helt fantastisk dag för oss att fira tillsammans med våra nära. Jag avslutar idag med lite bilder från Atelier Aimées kollektion, som heter "In the garden of dreams". Vackert.

                            

                            

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0