Stop motion inbjudan

Idag är det verkligen en mellandag och vi har snirklat oss mellan snöhögarna ut i urskogen på västkusten för att hälsa på en kompis till fästmannen som med sin familj flyttat dit pepparn växer. Det blev mycket prat om bröllop då de också gifter sig till sommaren, ungefär en månad efter oss. Jag kunde andas ut lite i att det verkar som om vi har satt igång med det mesta och det mesta börjar klarna kring detaljer och liknande. Phu.

Jag såg denna fina stop motion inbjudan till ett bröllop för några månader sedan och vill nu dela med mig den till er. Sjukt fin. Hade vi inte haft så fina tryckinbjudningar så hade jag lätt velat skicka en sådan här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0