Sköna söndag



                                        



Hittade dessa fantastiskt snygga pars förlovningssession bilder på Nicole och Jordan Gibbons hemsida. De får mig att längta efter sommaren en massa en sådan här svinkall och blåsig decemberkväll som denna. Det har varit mycket bröllopsprat den här helgen med vänner som frågar hur planeringen går och det är alltid roligt att prata bröllop. Enda problemet är väl att man glömmer vad man berättat för vem och risken att man upprepar sig eller missar att berätta kanske är stor, men. Det är kul i vart fall. I morgon åker fästmannen bort, bara ett kort tag denna gången men efter nyår börjar han nya jobbet och blir borta längre perioder, fast som ändå är helt okej tidsperspektiv i jämförelser med tidigare trippar månadsvis. Vi har idag kollat lite på vilka som ska sitta på honörsbordet till bröllopet och jag har fått gett mig vad det gäller traditionellt med vem som sitter var. Jag fick igenom en person som jag fick bytt ut och nu sitter istället en person där som normalt inte ska sitta där men som jag vill ha där(yes). Så jag kan ta resten med vem som sitter till höger och vänster och så vidare. Men visst är det lustigt att någon en gång bestämt hur det ska vara så köper alla bara det? Etikettsregler är skittråkiga och lämnar ingenting åt kreativiteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0