Klänningsverkstad

                        

Nu är det snart helg. Jag har semester imorgon och på lördag bär det av till mamma för julbak med familjen. Mys. Jag vansinnig träningsverk efter ett BCpass som jag tog ut mig totalt på igår. Det är skönt men jobbigt att ha varit sjuk, man tappar så mycket. Har inte ens vågat springa längre än 2 km då jag misstänker att den kondis jag jobbat upp nu är borta och det gör mig sjukt sur. Men snart så. Hittade bilden ovan från Erin ever after och blir så sugen på att ha klänningsverkstad men att klippa och och tråckla fram den klänning jag ska ha på mig på bröllopet. Det är så spännande. Det enda som saknas är eventuella stål/platsbågar till överdelen så den håller sig uppe utan axelband.

Igår pratades det bröllop på jobbet och naturligt drömd ejag därför om bröllopet och att massa saker gick snett. det är alltid att jag tio minuter innan allt ska hända, att det är idag som vi ska gifta oss. Skitmysko. Alltid samma inenhåll fast i olika former. Och ärligt talat så bryr jag mig inte om det blir lite fel här och där, sånt kommer ju hända. Jag hoppas bara på mycket kärlek och ett ja. Sedan är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0