God Jul!

Idag såhär "dan före dan" så tar jag det lugnt med städ, bakar vörtbröd till morgondagens frukost och hoppas innerligt på att resultatet blir som jag vill. Utan russin.

Det har rört lite på sig i bröllopsgrytan också här hemma. Vi har beslutat oss för att byta vigselförrättare något som jag känner en stor lättnad över. Jag hoppas nu på att M kan tänka sig en annan "typ" av vigselförrättare, så jakten går vidare. Vi har även börjat planera för vår bröllopsresa, när, hur var? Det är redan bestämt en roadtrip på USA:s västkust sedan innan. Lite av en drömresa för oss båda. M (mest) för att han får köra mycket bil, jag för att få uppleva a m e r i k a t och fota en massa. Vi skall sedan avsluta trippen med ett kärt återseende, NY.
Jag längtar redan. Vi ska försöka åka i september, oktober nästa år, någon som vet hurdant vädret är på västkusten over there så års?

                                   Till sist, hoppas att ni alla får en vansinnigt fin jul!

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0