Kampen om tiden... och vädret.

Just nu känns varje dag som en kamp mot tiden. Så mycket som skall göras och så lite tid att göra det på. Men vi kör på i 300 km/h och hoppas på det bästa. Vi glömde säkerhetsbältena. Igår visade fästmannen mig väderprognoserna för 4 juni och jag blev allt annat än glad. Jag försöker förtränga men det är svårt. Tog en extra timme att somna igår.

I övrigt ligger vi nog i fas. Vi var och skulle hämtat ut ringarna idag men de behövde göras lite ändringar så de fick bli kvar. Vi spontanköpte en kostym till Marcus som han ska ha på bröllopet. Han gick från smoking till Kostym men han kommer bli skitsnygg. Som alltid! Vi har fått lite trycksaker som skall styras upp också. Bröllopstårtor äntligen beställda! Det enda som gäckar mig lite är fotolocation till porträtten. Måste hitta något bra. Ska ge mig ut på jakt i helgen. Men nu är det nära. Jag är glad att jag tog ledigt nästa vecka från jobbet. Innan tänkte jag vad tusan jag skulle sysselsätta mig med en hel vecka. Men nu vet jag.

Titta in detta mysiga bröllop. Vem skulle inte vilja vara gäst på ett sådant vackert spektakel?(bilder från once wed)

          

          

           

          
 
         



Kommentarer
Postat av: A.

Hej!

Jag är fotograf i Göteborg, behöver bilder till min portfolio och erbjuder gratis porträttfotografering mm under ert bröllop om ni är intresserade! Även om ni redan har en fotograf kan det ibland vara bra att ha en som kompletterare denna. HÖr gärna av er till min mejl så ska jag visa er bilder ur min portfolio, så skulle vi kunna höras av. Eller så har du kanske kontakt med någon annan som gifter sig i sommar? Ha det fint!

Vänliga hälsningar Anna :-)

2011-05-29 @ 17:18:38
Postat av: A.

Hej igen, jag har en hemsida, så du skulle kunna kika i den om du kontaktar mej. Ha det! :-)

2011-05-29 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0