Hårresande bra.

Det är måndag och jag är måndagstrött. Helgen gick på tok för fort. Har stressat runt hela dagen för att hinna till bästa frisören för en sista vepa av slingor i håret innan dagen D. Vi har ändrat lite uppsättningstänk också det komer bli kanon. Exakt vad är inte bestämt ännu. Det ligger lite på planeringsstadiet men det kommer bli super. I helgen har vi sytt, sytt och sytt. Nästa helg på lördag ska den vara klar. Helt klar. Tänka sig. Det jobbiga med att sy och designa sin egen klänning är att man hinner ändra sig 100 gånger, för det är ju fint och det men det också. Typ så.

Det börjar hopa sig och jag försöker strukturera upp vad vi kan ha kvar att ordna så har gjort en liten lista för egen del. Det mesta är gjort men lite finns kvar. Har jag glömt något tro?

- Spika menyn
- Göra klart all dekoration
- Spellistan till festen
- Leta skor sista minuten
- Dela ut uppgifter till nära och kära under själva dagen
- Beställa tårta
- Beställa bilder till montage

Hmm. Jag har säkert glömt massor. Men det löser sig, säkerligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0