Skaldjursfredag

Det är fredag. Jag har precis jobbat klart och har en begynnande migrän som smyger sig på. Jag har gått fårn att i princip aldrig ha huvudvärk till att förr förraveckan få mitt livs första migränattack med stora tårar och kräkningar som påföljd. Efter det har huvudvärken valt att smyga sig på allt oftare. Jag går konstant runt i solglasögon eftersom det alltid är så ljust och jobbigt. Usch. Jag bara hoppas det försvinner snart. Samtidigt har jag årets hittills jobbigaste allergiperiod så just nu är det en downer.

Imorgon ska vi på bröllop baby och jag. Vi ska åka hela vägen till Ulricehamn där bröllopet ståndar. Har idag varit och köpt bröllopspresent och kort så idag ska vi försöka ta en lugn kväll. Jag fick med mig kräftor och räkor hem från Grebbestad där vi tillbringade dagen och kvällen med jobbet igår så det ska vi kalasa på här hemma en fredag som denna. Det var även då jag hittade värsta lilla räkfamiljen på min tallrik. Fick lite ont i hjärtat.


             



Hoppas ni alla får en mysig fredag i varje fall. Det ska vi ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0